Pasibaigus aktyviajam turizmo sezonui ir sumažėjus keliaujančiųjų „Smiltynės perkėlos“ keltais srautams, pradedamas Naujosios perkėlos krantinių, prie kurių švartuojami keltai – pirso – kapitalinis remontas.
„Smiltynės perkėlai“ kasdien tenka strateginės svarbos misija – užtikrinti susisiekimą tarp žemyninės Klaipėdos dalies ir Kuršių nerijos. Daliai gyventojų keltai yra kasdienė ir niekuo nepakeičiama transporto priemonė keliaujant į darbus ir grįžtant namo, vasarą tokiu būdu keliauja nemaža dalis Lietuvos, o kai bet kuriuo metų ir paros laiku kitame krante kas nors laukia pagalbos tarnybų – keltai tampa gyvybiškai svarbia jungtimi. „Smiltynės perkėlai“ tenkanti infrastruktūra privalo atitikti šių dienų standartus bei prisidėti užtikrinant sklandžias, saugias ir efektyvias visų reisų keliones. Būtent to ir siekiame pradėdami dar vieną „Smiltynės perkėlos“ infrastruktūros tobulinimo etapą“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Klaipėdos jūrų uosto direkcijos pranešime žiniasklaidai pažymima, kad generalinio remonto darbai niekaip nepaveiks „Smiltynės perkėlos“ teikiamų paslaugų – dėl prasidėjusių darbų retinti reisų skaičiaus ar keisti laikų nenumatoma.
Anot direkcijos, miesto pusėje esantį pirsą remontuoti nuspręsta įvertinus jo būklę – per kelis dešimtmečius darbo infrastruktūra buvo smarkiai nudėvėta, fiksuoti įtrūkimai, fasadinių sienelių deformacija, kiti trūkumai.
Klaipėdos uosto direkcijos skelbtą pirso kapitalinio remonto darbų konkursą laimėjo bendrovė „Borta“. Jos atstovai jau pradėjo darbus teritorijoje – šiuo metu ardoma sena betono danga. Remonto metu numatyta sutvirtinti fasadines krantinių sienutes, įrengti šiuolaikiškus atmušus bei švartavimo stulpus, kurie bus tinkami keltus švartuoti ir štormo metu, taip pat bus pakeistos krantinių dangos, infrastruktūra apšvietimui, elektros tiekimo kolonėlei.
Visus šiuos darbus planuojama atlikti iki balandžio vidurio. Su bendrove „Borta“ pasirašytos sutarties vertė – kiek daugiau nei 1,6 mln. eurų (įskaitant PVM).